יום חמישי, 14 במאי 2015

   






בצער רב אנו מודיעים על פטירתו בטרם עת של המעצב התעשייתי ומהנדס המכונות חברנו ושותפנו

עובד גיחון ז"ל

ט"ו בשבט תשע"ד    16.1.14

הספד לעובד

עובד חברי היקר והאהוב,
הכרנו במכון הטכנולוגי בחולון,H.I.T.  לפני למעלה מ 25 שנה , למדת שנה מתחתיי, בלימודיי עיצוב תעשייתי, והיית סטודנט מוכשר ביותר. בשבילך היה זה סבב שני של לימודים, אחרי שסיימת בבאר שבע, הנדסת מכונות.
עבדנו יחד על פרויקטים רבים במשך שנים רבות, משרטוטי מנועים של רובוטים לניקוי ברכות בחב' מיטרוניקס, מחשבי "על, לחב' אין סוף, משקפות למשרד הביטחון, מערכת אנטנות לסטרטאפ של ד"ר פישר, מכונת הנשמה ניידת, תכנון שעון שיעבוד 400 שנה ללקוח באנגליה, פרויקטים רבים שליווינו בכתר פלסטיק והפרויקטים האחרונים שלנו: כיסא שירותים מתקפל לנכים לחברת מלבת, ושירותים לכלבים, שלצערנו לא הצלחנו לסיים. ועוד פרויקטים רבים שעיצבת ותכננת עם אנשים אחרים, כמו מזלטים,מדפסות ענק, ותכנון המפעל הראשון לייצור נשק התבור.
למדתי ממך המון.  בשנים הראשונות שהיית משרטט את שרטוטי הפיצוץ למנועי הרובוטים הייתי יושב לידך מוקסם מהיכולת שלך להתחיל את השרטוט מהבורג הקטן ביותר ממרכז המנוע, ותוך דקות מתפתח ממנו המנוע כולו, בלי סרגל ובלי מחשב הכל ביד חופשית.
 גם בתוכנות המחשב היית קליבר.
כל שיחה איתך התחילה ב"נוווו" ונגמרה ב"טוב"...

סמכתי עלייך בעיניים עצומות,הערכתי ואהבתי אותך מאוד,היית בשבילי משענת מקצועית.
לכל שאלה מקצועית הייתה לך תשובה, ועכשיו נשארנו עם חלל עצום.
אפילו בצבא לא הפסיקו להזמין אותך למילואים ליחידת הפיתוח, היית יקר להם. שם - העדיפו לשכוח שעברת כבר את גיל ה50.
הסטודנטים מאוד אהבו אותך והעריכו אותך מקצועית וראו בך מסטר.

הכרת לנו את מיכל ז"ל אחותך המקסימה והיא עבדה במשרדינו במשך שנים רבות בחברות טובה ונעימה.
הייתם אחים טובים, ומאוד מאוד יצירתיים, את היצירתיות ותבונת הכפיים ינקתם מהבית. לצערנו מיכל נפטרה ממחלה קשה, לפני שנים ספורות.
היית אח טוב ובן מסור לאמא דייזי שתיבדל לחיים ארוכים ובריאים. יש לך משפחה חמה,מקסימה ואוהבת. שלא עזבה אותך לרגע אחד, טיפלו בך במסירות רבה ואתה היית... חולה מצטיין. היית קול.
שמעתי ממך פעם אחת בלבד, לפני מספר חודשים, בשיחת הטלפון שסיפרת לי שהמחלה חזרה. את המילה " המחלה המזופתת". בכל שאר השיחות שהיו לנו בכל התקופה האחרונה התנהגת כמו לוחם אמיתי, תמיד אופטימי ומאמין שתנצח גם ברגעים שהתקשית לדבר.
את האומץ והביטחון הקרנת גם על אורלי והבנים והם נסחפו איתך והאמינו וקיוו שבאמת תחלים.

לך לשלום, חברי הטוב.

היית אלוף,כך נזכור אותך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה